PSIHOLOGIJA PRODAJE

Učbenik za višje strokovno izobraževanje – izobraževalni program Komercialist. Priročnik za občo rabo.
Velikost:
16,5 x23,5 cm
Tisk:
enobarvno
Število strani:
136
Vezava:
broširano
ISBN:
9789616433532
Prodajna koda:
3202
Cena:
10,00 €

V času vse hujše konkurence v trgovski dejavnosti postaja kupec, še bolj kot v preteklosti, tisti najvažnejši člen v prodajnem procesu. Ko se odloča za nakup, deluje nanj cela vrsta psiholoških dejavnikov, ki so v tej knjigi sistematično prikazani. Z razumevanjem kupca in znanjem o teh dejavnikih, to je s poznavanjem psihologije prodaje, je možno bistveno izboljšati prodajo. Temu je namenjen učbenik/priročnik Psihologija prodaje.

Glavna poglavja so:

  1. udeleženci v prodaji,
  2. vedenje kupcev,
  3. psihološke značilnosti prodajnega procesa,
  4. tržno komuniciranje,
  5. zadovoljstvo kupcev,
  6. vaje.