SKUPINE KNJIG
PSIHOLOGIJA PRODAJE
Učbenik za višje strokovno izobraževanje – izobraževalni program Komercialist. Priročnik za občo rabo.
- Velikost:
- 16,5 x23,5 cm
- Tisk:
- enobarvno
- Število strani:
- 136
- Vezava:
- broširano
- ISBN:
- 9789616433532
- Prodajna koda:
- 3202
- Cena:
- 10,00 €
V času vse hujše konkurence v trgovski dejavnosti postaja kupec, še bolj kot v preteklosti, tisti najvažnejši člen v prodajnem procesu. Ko se odloča za nakup, deluje nanj cela vrsta psiholoških dejavnikov, ki so v tej knjigi sistematično prikazani. Z razumevanjem kupca in znanjem o teh dejavnikih, to je s poznavanjem psihologije prodaje, je možno bistveno izboljšati prodajo. Temu je namenjen učbenik/priročnik Psihologija prodaje.
Glavna poglavja so:
- udeleženci v prodaji,
- vedenje kupcev,
- psihološke značilnosti prodajnega procesa,
- tržno komuniciranje,
- zadovoljstvo kupcev,
- vaje.
Druge dopolnilne ali sorodne knjige/gradiva